Jul 3, 2009

Michael Jackson still live at the world

this maybe is too late...
but i know it's a fact...
everyone was guess MJ is done plastic surgery before or he was a pedophilia
but do you all still remember what he done before he still alive in the world?
when im still a child...
he was a blind star...
and i watch he dance and sing...
i love his song...
after i'm grow up...
i start to forgot him...
and someone say he got pedophilia...
i start to thinking he was so ugly...

but yesterday...
my sister and cousin sis telling me...
when he dead...
teenager and someone else was start to say love MJ and worship him...
but summore is people still hate him...
because he got pedophilia...

but anyone still remember?
when he was a famous star...
he donate 3milions dollar to charity institution...
he save many people lifes!!

people only will remember your fault or when you drunk...
but never remember what you do or right before u get fault and drunk...



“首先,我患上了皮膚失調症,皮膚色素受損,非我所能控制。但有人造謠說我以黑人為恥,我很痛心!這是我家族裡的一種遺傳病,我父親說是他家傳下來的。我控制不了,我也不明白。我的意思是這讓我很悲傷。我不想在此探究我的醫療歷史,因為那是隱私,但實際情況就是這樣.”———Michael Jackson


我已經厭倦了被人操縱的感覺。這種壓迫是真實存在的!他們是撒謊者,歷史書也是謊言滿布。你必須知道,所有的流行音樂,從爵士到搖滾到hip-hop,然後到舞曲,都是黑人創造的!但這都被逼到了史書的角落裡去!你從來沒見過一個黑人出現在它的封面上,你只會看到貓王,看到滾石樂隊,可誰才是真正的先驅呢?  


自從我打破唱片紀錄開始——我打破了貓王的紀錄,我打破了披頭士的紀錄——然後呢?他們叫我畸形人,同性戀者,性騷擾小孩的怪胎!他們說我漂白了自己的皮膚,做一切可做的來詆毀我,這些都是陰謀!當我站在鏡前時看著自己,我知道,我是個黑人!

好事不出门,坏事传千里
正当我们开始挑剔他的过错时?
还会有人会记得当初他捐了3亿多美金给世界儿童吗?

MJ is still alive in the world!!
<3

No comments:

Post a Comment